Liity jäseneksi

Sommarö-Seuran jäseneksi pääsee jokainen, joka omistaa tai vakinaisesti hallitsee Suvisaariston alueella kiinteistöä tai osaa siitä ja jonka hallitus jäseneksi hyväksyy. Jäseneksi voi myös hakea muu henkilö, jonka hallitus hyväksyy. Yhdistyksen kokous voi hallituksen esityksestä erottaa jäsenen, jonka katsotaan toimineen vastoin yhdistyksen etuja. Yhdistyksen vuosikokous voi hallituksen esityksestä kutsua yhdistykseen kunniajäseneksi henkilön, joka on erittäin ansiokkaasti toiminut yhdistyksen hyväksi.

Vuoden 2024 jäsenmaksuksi vuosikokous päätti 40 €, samaan ruokakuntaan kuuluvilta muilta jäseniltä 10 €. Lisäksi seuran jäsenet voivat halutessaan tukea seuran toimintaa jäsenmaksun lisäksi esim. 10-50 €:n suuruisella summalla.

Seuran tilinumero on FI85 4055 3720 0334 14

Liity Jäseneksi